digitaltosbaga35 


/ 13
  1. "Nerede tükettin ömrünü? Bir hareketin hatırası, bir tutkunun işareti, bir maceranın parıltısı, güzel ve firari bir cinnet - geçmişinde bunların hiçbiri yok; hiçbir sayıklama senin ismini taşımıyor, seni hiçbir zaaf onurlandırmıyor. iz bırakmadan kayıp gittin; senin rüyan neydi peki?

    Kökeninde aldatıcı ve yıkıma mahkum olmayan hiçbir "yeni" hayat görmedim şimdiye kadar. Her insanın zaman içinde ilerleyip bunaltılı bir geviş getirmeyle kendini tecrit ettiğini, yenilenme niyetine de ümitlerinin beklenmedik yüz buruşturmasıyla karşılaşıp kendi içine düştüğünü gördüm."
    E.M.Cioran
    (digitaltosbaga35 ?, 27.06.2013 01:40 ~ 25.10.2017 10:40)
  2. lan bir dakika sen daha önceden de vardın ? yoksa dejavu mu ?
    (edwird 5 ?, 27.06.2013 01:41)
  3. Vardım kardeş vardım da şu sözlüğe saldırı sırasında beni de silmişler
    (bkz: digitaltosbaga35bucuk)
    (digitaltosbaga35 ?, 27.06.2013 01:43)
  4. @3 söylesene açalım hesabını yahu
    (edwird 5 ?, 27.06.2013 01:44)
  5. @4 bu mümkün mü kardeş zannetmiyorum ama
    (digitaltosbaga35 ?, 27.06.2013 01:46)
  6. admine veya bir moderatörümüze ulaş açsınlar hesabını
    (edwird 5 ?, 27.06.2013 01:49)
  7. @6 gerek yok buradan devam ederim artık. :D
    (digitaltosbaga35 ?, 27.06.2013 01:50)
  8. tamam o zaman sen nasıl istersen =)
    (edwird 5 ?, 27.06.2013 01:50)
  9. noldu hocular olay nedir? yardım edeceğim bi durum var mı?
    (goldenbrown ?, 27.06.2013 01:50)
  10. Silikler sanirim acilmiyacaktir,ama bi sorun varsa goldenbrowna danis su anda
    (timsahzikenadam ?, 27.06.2013 01:51)
  11. Bir sorun yok ilginiz için teşekkürler.
    (digitaltosbaga35 ?, 27.06.2013 01:52)
  12. adama benziyor öyle sanırım.
    (nevest052 ?, 28.06.2013 02:18)
  13. piç ötesi yok
    (kendi oyununda ban yiyen adam ?, 28.06.2013 02:21)
  14. sözlüğü seven kıymetlı bı yazar
    benı sevmedı gıbı
    canı sağolsun
    (bendenselamsoyleyin ?, 28.06.2013 02:32)
  15. eksiyi hakeden yazar
    (kendi oyununda ban yiyen adam ?, 28.06.2013 19:45)
  16. hoşgeldin (bkz: gitme lan ibne)
    (karsambac ?, 28.06.2013 20:22)
  17. harun abi galiba.
    (nikci baba ?, 29.06.2013 17:49)
  18. Bıseey dıcem ben hala anlamıs degılım kız mısın erkek mı pero :D
    (rick genest ?, 05.07.2013 02:34)
  19. @19 AHahaaa ne kızı lan.
    (digitaltosbaga35 ?, 05.07.2013 02:35)
  20. geçmişte sana yaptığım ibneliklerden dolayı özür dilerim çok yakında annemi sikecekler adamın biri beni hapse attırmakla tehdit ediyor onun için tanrın varsa helalleşelüm güzel kardeşim bu arada imam hatipli dedik votka dikiyormuş piç
    (sulu penis ?, 06.07.2013 00:34 ~ 14.07.2013 05:43)
/ 13

© 2024 - Perva Sözlük uludağ sözlük

__sözlükadi__ bir interaktif sözlük çalışmasıdır. yazılan yazılardan yazarları sorumludu bir interaktif sözlük çalışmasıdır. Perva Sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır, www.sozlukspot.com sözlüklerin içeriklerinden sorumlu tutulamaz.